** پر ِ پرواز **

استفاده از نمادهای دینی

1392/2/15 16:08
نویسنده : منتظر
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم  مامانا و باباهای عزیز

یادتون باشه که دشمن خیلی داره کار میکنه تا فرزندان ما را از مسیر درست منحرف کنه پس ما باید در همه ی زمینه ها مواظب اونها باشیم یکی از این موارد عدم استفاده از وسایلی هست که عکس ها و مارکها ی تهاجم فرهنگی داره و در مقابل استفاده از نمادهای اسلامی و دینی است.

از  لباس گرفته تا بازی و لوازم تحریر همه چیز باید با آداب و دین ما جور باشه مگه نه عواقب اون سالهای بعد در رفتار و اعمال فرزندانمان بروز پیدا میکنه.

فاطمه زهرا جونم

نمونه ای از لوح تمرین با طرح حجاب و نماز

فاطمه زهرا جونم

پازل با طرح حجاب

فاطمه زهرا جونم

لوازم تحریر

بازی های فکری و کارت های بازی

فاطمه زهرا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نرگس
15 اردیبهشت 92 23:07
سلام خانم
1-بعضی وقتا بچه توجه نمیکنه یعنی علاقه نشون نمیده چکار باید کرد.
2- چون ما تو شهر کوچیکی هستیم کمتر امکانات فرهنگی خوب گیر میاد. این روزا که نمایشگاه تهران برقراره، شما چه منابعی رو معرفی می کنید که بخریم (سی دی - کتاب و...)، مخصوصا برای دختر من که گفتم 1 سال و 5 ماهشه . خواهرم تهرانه قراره براش خرید کنه.
ممن.ن دوست عزیز
سلام عزیزم
این خیلی طبیعی است که دختر کوچولوی شما الان علاقه یا توجهی نشون نده.بدانید مهم اینه که نرگس جون با عکس های ضد فرهنگی مثل باربی انس نگیره و از حالا بدونه حتی وسایلش هم باید رنگ و بوی دین داشته باشه.
راستش برای معرفی کتاب هم الان کتابی که خودم خونده باشم و دزست داشته باشم فقط کتابهای آقای دهنوردی است که در باب تربیت کودک سه جلد پرسش و پاسخ داره.من بیشتر مطالب مورد نیازم را از ایترنت میگیرم و سعی کردم در این وب بهترینهاش را بزارم. اما شما برای نرگس جون کتابهای شعر آشنایی با امامان را بخرید چهارده جلده از انتشرات آیین دانش من دیروز با یه سی دی خریدم ده هزار تومان. شهرهای قشنگی داشت.سی دی های آموزشی قشنگی هم هست که کلی بازی هم داره.برند تو غرفه های مذهبی خیلی تنوع هست که بیشترش خوبه.
یاعلی(ع)
مطالب وبلاگتون هم خیلی مفید و قشنگه