** پر ِ پرواز **

عهد نامه تکیف

1392/4/11 17:47
نویسنده : منتظر
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

عهد نامه تکیف


ای خدای بزرگ !          دراین لحظه ی باشکوه و به یادماندنی با تو پیمان می بندم ، که همیشه                                                                               به فرمانت عمل کنم ، و در راه نورانی تو قدم بردارم.

ای خدای مهربان !         تورا سپاس می گویم ، که دعوتم کردی وبا تو پیمان می بندم که بنده ی خوبی برایت باشم .

بارالها!                         به من سلامتی و پاکی داد ی، پس با تو پیمان می بندم که خودم را به نیکی ها نزدیک کنم .

الهی !                          به من پدر و مادر با ایمان عطا کردی ، با تو پیمان می بندم همیشه قدردان آنها باشم .

مهربانم !                     دراین هنگامه ی مقدس با تو پیمان می بندم که تنها به راه تو بروم .

اله من !                            با توعهد می بندم از این پس در صدف  حجاب ،  مروارید  وجودم  را از نگاه       نا اهلان و نا محرمان بپوشانم .

ای خدای بزرگ !              اکنون که به سن تکلیف رسیده ام ، خوشحالم و با تو پیمان می بندم نمازهایم را خوانده و واجبات دینم را انجام دهم .

پس تو هممن را در راه بندگی ات یاری رسان.

دوستت دارم خدای مهربانم

الهم صل علی محمد و آل محمد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سينا
17 اردیبهشت 93 15:22
ممنون از امكانات وبت