** پر ِ پرواز **

لقمه ای خنده

1392/1/20 16:59
نویسنده : منتظر
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

 

خنده     لقمه ای خنده     خنده

مردی نزد روحانی محل آمد با گلایه و ناراحتی گفت:حاج آقا فرزند من نماز نمی خواند نمی دانم چه کنم.

روحانی گفت:خوب او را تشویق کن ،جایزه بده،از فواید نماز برایش بگو،از عقوبت ترک نماز بگو!

مرد گفت: همه ی این کارها را کرده ام اما فایده ای نداشته!

روحانی با تعجب پرسید آخر حرف حسابش چیست؟

مرد گفت:هیچ ! می گوید تو خود نماز بخوان تا من هم بخوانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قهقهه  قهقهه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شقایق
14 اسفند 91 12:55
متاسفانه کار خیلی از ماها مثل اینه.
حسین کوچولو
14 اسفند 91 13:33
فسقلی
14 اسفند 91 14:30
همیشه شاد باشید . بازم لطیفه بزنید.
نور الهدی
14 اسفند 91 15:59
سلام از وبتون دیدن کردم مطالبش جالب بود مورد استفاده قرار گرفت اجرتون با آقا به وب منم وقت کردید بیاید خوشحال میشم .اگه تمایل به تبادل لینک داشتید وب منو با اسم ღ♥ نورالهدی ღ♥ لینک کنید بعد خبر بدید التماس دعا
عشق مامان وبابا
14 اسفند 91 17:31
واقعا که کار خیلی از ما مامان و باباها اینطوری شده.
عاطفه
14 اسفند 91 22:47
سلام بخش زنگ تفریح را بیشترش کنید
y.m
15 اسفند 91 7:35
شیخ رجبعلي خياط (ره): هركاري مي كنيد نگوييد:«من كردم»، بگوييد: «لطف خداست» سلام التماس دعای خیر و دعای فرج
nasim
15 اسفند 91 7:36
سلام وبلاگ بسیازیبایی داریداگرمایل به تبادل لینک بودیدمنتظرتونم من وبلاگ حجاب دارم
Antisatanismo
15 اسفند 91 15:07
هر قدم قافله سوی خزان میرود / مشک به مهمانی تیر و کمان میرود . . . با سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین از این جهت بهتون تبریک میگم خوش حال میشم به وب من هم سر بزنید و من رو از نظرات گرانبهایتان اگاه سازید اگر مایل به تبادل لینک هستید من رو با نام Antisatanismo لینک کنید و سپس خبرم کنید که با چه نامی لینکتون کنم
قرب خدا
17 اسفند 91 7:40
سلام آنان كه به من بدي كردند ؛ مرا هوشيار كردند . آنان كه به من انتقاد كردند ؛ به من راه و رسم زندگي آموختند. آنان كه به من بي اعتنايي كردند ، به من صبر و تحمل ياد دادند . پس اي خداي بزرگ ، به همه ي اينان كه باعث رشد و تعالي دنيوي و اخروي من شدند ، خير دنيا و آخرت عطا كن. شهيد چمران
جواد
17 اسفند 91 11:32
سلام عزیز امام هادي (ع) فرمودند : شكر در اين دنيا نعمت است و در آخرت به انسان سود مي بخشد .
یکی مثل همه
20 اسفند 91 9:46
خیلی نی نی تون قشنگه.
زینب
21 اسفند 91 10:38
بسم الله...سلام اونایی که میخوان به ارباب بگن با معرفتن وبا مرام وتا آخر عمرشون برای اینکار پایه هستن بیان برا ثبت نام .....دیگران رو هم به خاطر ارباب با خبر کنین یاحق
یونس
21 اسفند 91 10:39
سلام مطالب وبلاگت همه خوب و عالیهووقت کردی به منم یه سر بزن
مبینا
23 اسفند 91 17:46