** پر ِ پرواز **

شعر با محتوا

1392/2/17 8:05
نویسنده : منتظر
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

شعر با محتوا

هیچ وقت توجه کردید شعرایی که ما پدر و مادر  تو بچگیمون یاد  گرفتیم  و الان  برای بچه هامون می خونیم بعضی هاش خالی از محتوا ست؟

 مثل اتل متل توتوله و تاب تاب عباسی!!!!!!

از بچگی ذهنم درگیر این بود که چرا می گیم خدا منو نندازی ، این که مسلمه خدا ما رو نمی اندازه! به نظرم شعر معیوبی می اومد؛

 

فکر کردم چون برا بچه ها ریتم جذابی داره بهتره یه جایگزین با مفهوم براشون پیدا کنیم :

 

تاب تاب همبازی

خدا جونم چه نازی

دلم می خواد تو بازی

به من نگاه بندازی

 بهم بگی خدایا

یواشکی یه رازی

 

اینم یه اتل متل قشنگ و با محتوا!!!

اتل متل توتوله

بچه ی خوب  چه جوره؟

بچه ی خوب می  دونه

دروغ یه کار زشته

آدمی که راست میگه

جاش  میون بهشته

مامان گفته عزیزم،

کودک خوب و دلبند

راست بگو چون دروغگو،

دشمنه با خداوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی طهورا
15 اردیبهشت 92 10:38
سلام الهه خانوم وبلاگ بسیار زیبا و دلنشینی داریدبا اجازه لینکتون کردم پیش ما هم بیا خصوصی هم داری
عالی
18 بهمن 92 16:34
سلام خیلی زیبا بود خدا اجرتان دهد
رها
9 آبان 93 16:47
بنظرم منظور از خدا منو نندازی اینه که از خدا میخوایم مراقبمون باشه و مارو نندازه یادمه همیشه بچه که بودم رو تاب این شعرو میخوندم همین موقع که این بیتو میخوندم بالا رو نگاه میکردم که ینی خدا حواست باشه هاااااااااااااااا اما در کل این شعرایی که گفتین با مفهوم تره