** پر ِ پرواز **

نماز و حجاب

1392/2/17 7:56
نویسنده : منتظر
1,238 بازدید
اشتراک گذاری
 
مادر خوبم! آموخته هایت از همان خردسالی در عمق جانم حک خواهد شد همانند نقشی بر سنگ که جاودانه است.

اگـــــر

چـــــآدری کـه به سر اندآختــه ای ،

خُـدآیی ات نمــی کُنــد،

نیــّت ات رآ اصلاح کُـن....

+ گــآهی وقــت هـآ آنقدر اسیــر مُـد و ظـآهر می شویمـ  کــه " تـــو " را یــآدمـان می رود.

یــآدمــان می رود کـه چـه عـآشقــانه هوایمــآن را داری

و لحظــه ای همـ چشمـ بر نمی داری از مــآ.....

یــآدمــان می رود که هر لحــظه می بینیمـــآن............

 امـآمـ علی علیـه السلامـ می فرمـآید: بهتـرین لبـآس ؛ لبـاسی است کـه

تو رآ از خـُـدا بـه خـود مشـغول نسـآزد.

 خُــدآیـا ، مواظــب پوشش من باش

نکـــند برآی غیـــر تـــو بـــآشـد..................

و نماز زیباترین تمرین برای حجاب ما و کاملترین آموزه برای فرزندان ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

atefeh
23 فروردین 92 1:33
سلام ممنون از بازدیدتون من اعتقادم به خدا چور دیگریست راه عشق باریک است دو تن رادرآن جایی نیست من بودم او نبود وقتی اور فت من نبودم وقتی منیت انسان در کار است او گمراه است ولی وقتی اوووووووووو(خدا) در ماحلول کند دیگر همه کارهایمان عین او میشوداین بجث س دراز دارد از مولانا وخافظ هم بنویسید کخه خدا را به زیبایی توصیف میکنند عزیزم لینکت میکنم دختر گلت رو ببوس به وبلاگ دخترم هم تشریف بیارین
مامانه ملیکا
23 فروردین 92 13:09
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خیلی عالیی دارید .مطمئنا شما رو لینک می کنم خیلی دوست دارم کودکم در اینده اهل نماز و روزه باشه و مطالب شما کمکم می کنه به اسم تربیت دینی بچه ها لینکتون کردم خوشحال می شم مرا لینک کنید موفق باشی عزیزم
نرگس مامان باران
28 فروردین 92 11:06
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر